Semua butiran pertaruhan yang disediakan oleh Star 8 diuruskan dengan
                integriti. Sila luangkan masa
                untuk menyemak
                secara teliti.
                
                Terma dan syarat berikut mengawal penggunaan platform ini serta perkhidmatan yang disediakan oleh
                Star 8 (Syarikat).
                Dengan mengakses mana-mana halaman di laman ini dan/atau berinteraksi dengan perkhidmatan, anda
                bersetuju untuk terikat
                dengan terma dan syarat ini tanpa syarat.
                
                Jika anda tidak bersetuju dengan terma dan syarat ini, sila hentikan penggunaan atau interaksi dengan
                perkhidmatan
                ini dengan segera.
            
                        1.1 Dengan menandakan kotak "Setuju" dan mengakses laman web ini, atau dengan membuka akaun atau
                        membuat
                        pertaruhan dengan Star 8, Pelanggan dianggap telah membaca,
                        memahami, dan menerima terma dan
                        syarat ini. Melalui perjanjian ini dan/atau penggunaan laman web yang berterusan, Pelanggan
                        terikat dengan
                        terma dan syarat ini, bersama dengan peraturan, undang-undang, dan polisi privasi yang
                        disertakan. Sekiranya
                        terdapat sebarang ketidaksesuaian antara terma-terma ini dan mana-mana dokumen yang dirujuk,
                        terma-terma ini
                        akan sentiasa diutamakan.
                        
                        1.2 Star 8 berhak secara eksklusif untuk meminda, mengemas kini,
                        dan mengubah terma dan
                        syarat, peraturan,
                        undang-undang, dan polisi privasi seperti yang dianggap perlu, tanpa pemberitahuan terlebih
                        dahulu kepada
                        Pelanggan. Walau bagaimanapun, perubahan yang signifikan akan dimaklumkan kepada Pelanggan
                        melalui pemberitahuan
                        yang jelas di laman web.
                        
                        1.3 Anda mengakui dan bersetuju bahawa adalah tanggungjawab anda untuk memeriksa sebarang
                        pindaan, kemas kini,
                        dan pengubahsuaian tersebut. Penggunaan berterusan laman web ini menandakan penerimaan tanpa
                        syarat terhadap
                        terma-terma ini dan sebarang perubahan yang dibuat padanya. Pertaruhan yang diterima sebelum
                        waktu berkuatkuasa
                        bagi pindaan tersebut akan tertakluk kepada terma dan peraturan yang sedia ada.
                        
                        1.4 Terma, peraturan, undang-undang, dan polisi privasi ini disediakan dalam Bahasa Inggeris.
                        Sekiranya terdapat
                        terjemahan ke dalam bahasa lain, versi Bahasa Inggeris akan diutamakan berbanding sebarang
                        terjemahan.
                    
                        2.1 Dengan menerima terma dan syarat ini, Pelanggan mengesahkan bahawa mereka telah mencapai
                        umur sah, iaitu
                        18 tahun atau umur majoriti yang ditentukan oleh undang-undang yang berkenaan di kawasan mereka,
                        mana-mana
                        yang lebih tinggi. Pelanggan juga mengesahkan bahawa mereka mempunyai keupayaan mental untuk
                        menerima
                        tanggungjawab ke atas tindakan mereka dan mematuhi terma dan syarat ini.
                        Star 8 berhak untuk
                        membatalkan
                        sebarang transaksi yang melibatkan individu bawah umur.
                        
                        2.2 Pelanggan yang berniat untuk membuat pertaruhan dengan
                        Star 8 harus menyedari sekatan
                        undang-undang yang
                        berpotensi di negara, tempat kediaman, atau tempat di mana pertaruhan dilakukan, berkaitan
                        dengan pertaruhan
                        dalam talian atau perjudian (secara kolektif, "perjudian"). Secara khusus, anda mengesahkan dan
                        bersetuju,
                        sebagai syarat untuk menggunakan perkhidmatan:
                        
                        a. Anda tidak berada dalam kawasan yang melarang perjudian;
                        
                        b. Anda bukan warganegara negara yang melarang warganegaranya daripada berjudi, tanpa mengira
                        lokasi semasa
                        anda;
                        
                        2.3 Selain itu, Pelanggan bersetuju, menerima, dan secara jelas mewakili kepada
                        Star 8,
                        tanpa had:
                        
                        a. Ia adalah tanggungjawab sepenuhnya Pelanggan untuk memastikan pematuhan dengan undang-undang
                        tempatan atau
                        negara sebelum mendaftar atau membuat pertaruhan dengan Star 8.
                        Mendapatkan nasihat
                        undang-undang sebelum
                        berurusan dengan Star 8 adalah digalakkan untuk memastikan
                        bahawa aktiviti tersebut mematuhi
                        undang-undang
                        yang berkenaan. Star 8 tidak bertanggungjawab atas sebarang
                        pelanggaran undang-undang
                        tempatan atau negara
                        oleh Pelanggan; dan,
                        
                        b. Pelanggan mengakui bahawa Star 8 beroperasi secara sah dan
                        mempunyai lesen untuk
                        menyediakan perkhidmatan
                        dari bidang kuasa atau negara yang dinyatakan di sini. Star 8
                        memastikan ia beroperasi dari
                        bidang kuasa
                        di mana ia sah, berlesen, dan dikawal selia, dan berusaha untuk tidak menjalankan perniagaan
                        dengan atau
                        menerima Pelanggan dari Kawasan Larangan.
                        
                        2.4 Tanpa menjejaskan klausa 2.2 dan 2.3, entiti undang-undang (termasuk individu, syarikat,
                        perkongsian, dan
                        entiti lain) tidak boleh menggunakan mana-mana perkhidmatan atau produk yang ditawarkan oleh
                        Star 8. Oleh itu,
                        Pelanggan mengesahkan, tanpa sebarang ragu:
                        
                        a. Mereka tidak tinggal, berada secara fizikal, atau ditubuhkan dalam, dan tidak mempunyai
                        sebarang kehadiran
                        perniagaan atau pasaran sasaran di Kawasan Larangan; dan
                        
                        b. Mereka tidak akan membuat pertaruhan dari mana-mana Kawasan Larangan.
                        
                        2.5 Pelanggan mengakui bahawa penggunaan mereka terhadap Star 8
                        melibatkan risiko yang
                        wujud, dan
                        memahami bahawa melalui penggunaan Laman Web dan/atau perkhidmatan yang disediakan oleh
                        Star 8, mereka boleh
                        mengalami kerugian daripada pertaruhan yang dibuat. Pelanggan mengambil tanggungjawab sepenuhnya
                        terhadap sebarang
                        kerugian tersebut.
                        
                        2.6 Pelanggan menjamin bahawa mereka tidak akan terlibat dalam sebarang percubaan untuk
                        menyerang, menggodam,
                        membuat pengubahsuaian yang tidak sah, atau memperkenalkan kod berbahaya ke dalam Laman Web.
                        Secara khusus,
                        Pelanggan akan mengelak daripada: (a) rekayasa terbalik atau mendekompilasi sebarang perisian
                        yang tersedia
                        melalui Laman Web; (b) membuat salinan, mengubah, menghasilkan semula, menghantar, mengubah,
                        menggunakan, atau
                        mengedarkan mana-mana bahagian Laman Web atau kandungannya; (c) mendedahkan maklumat akaun
                        kepada mana-mana pihak
                        ketiga; (d) melanggar mana-mana peruntukan yang dinyatakan di sini, termasuk tetapi tidak terhad
                        kepada Klausa 6
                        di bawah; atau (e) terlibat dalam sebarang amalan penipuan untuk menipu
                        Star 8 melalui
                        penggunaan atau penyalahgunaan
                        perkhidmatannya atau Laman Web. Apabila Star 8 mengesyaki
                        Pelanggan melanggar terma-terma
                        ini, Star 8
                        berhak, selain daripada sebarang remedi lain, untuk membekukan atau menggantung akaun Pelanggan
                        untuk menjalankan
                        siasatan lanjut. Pengesahan pelanggaran oleh Pelanggan terhadap terma-terma ini akan
                        mengakibatkan penamatan perkhidmatan,
                        penutupan akaun Pelanggan, dan pembatalan sebarang jumlah dalam akaun Pelanggan oleh
                        Star 8.
                        
                        2.7 Pelanggan akan segera memberitahu Star 8 mengenai sebarang
                        ketidakseragaman dalam
                        pembayaran yang diterima
                        oleh atau dibayar kepada Star 8, serta sebarang kesilapan dalam
                        maklumat akaun Pelanggan
                        yang dipegang oleh
                        Star 8, sebaik sahaja mereka menyedari.
                    
                        3.1 Pelanggan dibenarkan untuk mendepositkan dana dengan Star 8
                        hanya melalui kaedah
                        pembayaran yang telah
                        diluluskan yang tersedia di Laman Web. Pelanggan mestilah menggunakan Penyelesaian Pembayaran
                        yang Dibenarkan yang sama
                        yang diluluskan oleh Star 8 untuk kedua-dua mendeposit dan
                        mengeluarkan dana, kecuali untuk
                        mendepositkan dana
                        secara langsung dengan Star 8. Penyelesaian Pembayaran yang
                        Dibenarkan tidak dibenarkan
                        untuk mengaku mereka boleh
                        menerima dana bagi pihak Star 8 tanpa pengesahan bertulis dari
                        kami. Selain itu,
                        Penyelesaian Pembayaran yang
                        Dibenarkan dilarang daripada memasarkan, mengiklankan, menghebahkan, atau mempromosikan Syarikat
                        atau Perkhidmatan
                        kami dalam apa jua cara tanpa persetujuan bertulis terlebih dahulu daripada
                        Star 8.
                        
                        3.2 Untuk menggunakan perkhidmatan pertaruhan Star 8, Pelanggan
                        mesti mendaftar di Laman Web
                        dan membuka akaun,
                        seterusnya menjadi Pelanggan Berdaftar.
                        
                        3.3 Selepas pendaftaran, Pelanggan bersetuju untuk memberikan semua Maklumat Peribadi yang
                        diperlukan kepada Star 8.
                        Adalah tanggungjawab Pelanggan untuk memastikan bahawa Maklumat Peribadi mereka, termasuk
                        alamat, nombor telefon, dan
                        butiran pembayaran/bank (jika berkenaan), dikekalkan tepat dan terkini di Laman Web. Pelanggan
                        mestilah memberikan
                        maklumat yang benar semasa proses pembukaan akaun. Kegagalan untuk berbuat demikian akan
                        menyebabkan pelanggaran
                        terma dan syarat ini, yang akan mengakibatkan penutupan akaun dengan serta-merta dan pembatalan
                        sebarang dana yang
                        ada dalam akaun.
                        
                        3.4 Atas permintaan Star 8, Pelanggan bersetuju untuk
                        memberikan sebarang dokumentasi yang
                        diperlukan untuk
                        mengesahkan Maklumat Peribadi yang diberikan. Pelanggan memberi kuasa kepada
                        Star 8 untuk
                        menggunakan apa-apa
                        cara sah yang dianggap perlu untuk mengesahkan Maklumat Peribadi yang diberikan oleh Pelanggan,
                        seperti yang
                        diterangkan dalam borang pendaftaran dalam talian ("Maklumat Peribadi"). Ini termasuk semua
                        maklumat yang diperlukan
                        yang ditentukan oleh Star 8, mengikut budi bicara mutlaknya dan
                        pada bila-bila masa, untuk
                        mengenal pasti
                        Pelanggan dengan betul. Setelah borang pendaftaran dalam talian diserahkan dan diterima oleh
                        Star 8, Pelanggan
                        akan dianggap sebagai Pelanggan Berdaftar. Star 8 berhak untuk
                        menerima atau menolak
                        Pelanggan atas sebarang
                        sebab. Hanya Pelanggan Berdaftar dibenarkan untuk menggunakan perkhidmatan
                        Star 8 dan
                        membuat pertaruhan sehingga
                        had pertaruhan yang ditetapkan atau jumlah wang yang ada dalam akaun mereka.
                        
                        3.5 Setelah menjadi Pelanggan Berdaftar, Pelanggan akan menerima nama pengguna dan kata laluan
                        ("Maklumat Akses Akaun")
                        yang hanya untuk kegunaan peribadi mereka. Adalah tanggungjawab Pelanggan untuk sentiasa menjaga
                        kerahsiaan Maklumat
                        Akses Akaun mereka. Pelanggan sepenuhnya bertanggungjawab atas sebarang penyalahgunaan atau
                        pendedahan tidak sah
                        Maklumat Akses Akaun mereka kepada pihak ketiga. Jika Pelanggan mengesyaki bahawa Maklumat Akses
                        Akaun mereka telah
                        dikompromi atau diakses oleh pihak ketiga, mereka mestilah segera memberitahu
                        Star 8.
                        Setelah diberitahu, Star 8
                        boleh memberikan Pelanggan dengan Maklumat Akses Akaun yang baru untuk memastikan keselamatan.
                        
                        3.6 Pertaruhan atau permintaan yang dibuat secara dalam talian menggunakan Maklumat Akses Akaun
                        yang betul akan dianggap
                        sah.
                        
                        Pelanggan digalakkan untuk segera memberitahu Star 8 jika
                        mereka mengesyaki maklumat akaun
                        mereka disalahgunakan
                        oleh pihak ketiga, bagi membolehkan Star 8 menggantung akaun
                        tersebut. Star 8 tidak akan
                        bertanggungjawab
                        atas sebarang kelewatan yang munasabah dalam menggantung akaun. Hanya setelah Pelanggan
                        memberitahu Star 8 mengenai
                        Maklumat Akses Akaun yang telah dikompromi dan Syarikat menggantung akaun, pertaruhan atau
                        permintaan yang dibuat
                        secara dalam talian dengan maklumat tersebut akan dianggap terbatal. Pelanggan boleh melaporkan
                        kejadian seperti itu
                        menggunakan maklumat hubungan yang disediakan di bahagian "Hubungi Kami" di Laman Web.
                        
                        3.7 Star 8 boleh meminta Pelanggan untuk menukar kata laluan
                        atau Maklumat Akses Akaun
                        mereka secara berkala, atau
                        menggantung akaun Pelanggan jika terdapat kecurigaan terhadap pelanggaran keselamatan atau
                        penyalahgunaan Laman Web.
                        Star 8 berhak untuk mengubah Maklumat Akses Akaun Pelanggan
                        mengikut budi bicara mutlaknya,
                        dengan pemberitahuan
                        terlebih dahulu kepada Pelanggan.
                        
                        3.8 Untuk mengekalkan tahap keselamatan yang tinggi dan melindungi dana Pelanggan, Syarikat
                        boleh menjalankan pemeriksaan
                        keselamatan secara rawak. Pelanggan mengakui bahawa Syarikat berhak untuk meminta maklumat
                        dan/atau dokumentasi tambahan
                        daripada mereka untuk mengesahkan identiti mereka semasa pemeriksaan keselamatan tersebut.
                        
                        3.9 Pelanggan dinasihatkan untuk menyemak baki akaun mereka setiap kali mereka log masuk ke
                        Laman Web. Jika terdapat
                        sebarang ketidakseragaman, adalah tanggungjawab Pelanggan untuk segera memberitahu Syarikat dan
                        menyediakan rekod
                        transaksi mereka sejak baki yang disahkan terakhir. Kegagalan untuk melaporkan ketidakseragaman
                        dalam tempoh tiga puluh
                        (30) hari kalendar dari akhir bulan berkenaan akan mengakibatkan pembatalan sebarang tuntutan
                        berkaitan baki akaun.
                        Pelanggan boleh melaporkan ketidakseragaman menggunakan maklumat hubungan yang disediakan di
                        bahagian "Hubungi Kami"
                        di Laman Web.
                        
                        3.10 Star 8 berhak untuk menutup atau menggantung akaun
                        Pelanggan, mengembalikan atau
                        menahan baki akaun mengikut
                        budi bicara yang munasabah, tanpa penjelasan lanjut. Walau bagaimanapun, sebarang pertaruhan
                        tertunggak yang dibuat
                        mengikut terma dan syarat ini akan dihormati.
                        
                        3.11 Pelanggan boleh mengeluarkan dana dari akaun mereka setelah baki mereka disahkan oleh
                        Syarikat, mengikut garis
                        panduan pengeluaran yang disiarkan di Laman Web.
                        
                        3.12 Pelanggan boleh membatalkan akaun mereka pada bila-bila masa dengan memberikan notis
                        bertulis kepada Syarikat
                        melalui maklumat hubungan yang disediakan di Laman Web. Setelah notis pembatalan akaun diterima
                        oleh Syarikat, sebarang
                        pertaruhan atau permintaan yang dibuat secara dalam talian dengan akaun tersebut akan terbatal.
                        Pelanggan kekal
                        bertanggungjawab terhadap sebarang aktiviti yang dijalankan sehingga penerimaan notis pembatalan
                        akaun daripada
                        Syarikat.
                        
                        3.13 Pelanggan bertanggungjawab untuk mengekalkan aktiviti akaun mereka. Kegagalan untuk log
                        masuk dan menggunakan
                        perkhidmatan Syarikat sekurang-kurangnya sekali dalam tempoh dua belas (12) bulan boleh
                        mengakibatkan Syarikat menutup
                        akaun Pelanggan, dengan sebarang baki tertunggak dibatalkan.
                        
                        3.14 Star 8 berhak untuk serta-merta menggantung atau
                        membatalkan akaun Pelanggan jika
                        Pelanggan melanggar mana-mana
                        kewajipan di bawah terma dan syarat ini. Dalam hal pelanggaran material yang ditentukan oleh
                        Star 8, Star 8
                        mengekalkan semua hak dan remedi terhadap Pelanggan di bawah terma dan syarat ini serta
                        undang-undang, termasuk
                        menahan sebarang dana tertunggak sebagai jaminan terhadap kewajipan atau liabiliti Pelanggan
                        yang timbul akibat
                        pelanggaran tersebut.
                    
                        4.1 Syarikat hanya akan menerima pertaruhan daripada Pelanggan Berdaftar melalui Laman Web.
                        
                        4.2 Pertaruhan dianggap telah dibuat apabila dibuat dalam talian oleh Pelanggan melalui Laman
                        Web, yang berasal
                        dari bidang kuasa Alamat Protokol Internet yang direkodkan oleh Syarikat. Ia dianggap diterima
                        hanya apabila
                        diakui oleh pelayan permainan Syarikat yang terletak di bidang kuasa tersebut, dan direkodkan
                        seperti itu. Pelanggan
                        akan diberitahu melalui Laman Web selepas pertaruhan diterima dan direkodkan oleh Syarikat.
                        Pertaruhan dianggap
                        selesai selepas diterima dan direkodkan oleh pelayan permainan Syarikat, dengan pemberitahuan
                        diberikan kepada
                        Pelanggan, semuanya mengikut terma dan syarat ini.
                        
                        4.3 Setelah pertaruhan berjaya ditempatkan di Laman Web, Pelanggan akan menerima pengesahan
                        elektronik (notis),
                        yang mengesahkan penerimaan dan perekodan pertaruhan oleh Syarikat.
                        
                        4.4 Pertaruhan akan dianggap batal jika tidak dihantar sepenuhnya, termasuk kes di mana
                        penghantaran terputus
                        atau terganggu akibat masalah teknikal.
                        
                        4.5 Pelanggan dilarang membatalkan atau mengubah pertaruhan mereka setelah pertaruhan tersebut
                        ditempatkan,
                        diterima, dan direkodkan oleh Syarikat. Syarikat tidak bertanggungjawab untuk membatalkan
                        pertaruhan yang sah
                        ditempatkan, diterima, dan direkodkan mengikut terma dan syarat ini. Jika seorang Pelanggan cuba
                        membatalkan
                        pertaruhan sebelum pengesahan, mereka harus menyemak senarai pertaruhan (yang boleh diakses di
                        bar menu pengguna
                        Laman Web) untuk memastikan bahawa pertaruhan tersebut tidak ditempatkan. Sebarang pertikaian
                        mengenai
                        penempatan pertaruhan harus dilaporkan kepada Syarikat sebelum penerimaan akhir pertaruhan
                        dan/atau sebelum
                        kejadian yang pertaruhan tersebut dibuat.
                        
                        Syarikat akan menyiasat pertikaian seperti itu dengan teliti dan menyelesaikannya dengan cara
                        yang adil dan
                        munasabah, mengikut budi bicara mutlaknya.
                        
                        4.6 Semua transaksi elektronik akan didokumenkan oleh Syarikat untuk manfaat kedua-dua Pelanggan
                        dan Syarikat.
                        Dalam kes di mana pertikaian tidak dapat diselesaikan oleh pihak pengurusan Syarikat, rakaman
                        yang berkaitan
                        akan dijadikan bukti. Kedua-dua Pelanggan dan Syarikat mengakui bahawa rakaman ini akan menjadi
                        kuasa terakhir
                        dalam menyelesaikan pertikaian, memastikan ketepatan dan keadilan sebagai jalan penyelesaian
                        terakhir.
                        
                        4.7 Syarikat berhak untuk menggantung atau melarang pertaruhan lanjut dalam sesuatu pasaran pada
                        bila-bila
                        masa, tanpa notis terlebih dahulu kepada Pelanggan, mengikut budi bicara mutlaknya. Jika pasaran
                        digantung atau
                        akses ke pasaran itu dilarang, sebarang pertaruhan yang dicuba oleh Pelanggan akan ditolak.
                        
                        4.8 Selain itu, Syarikat berhak, mengikut budi bicara mutlaknya dan tanpa penjelasan kepada
                        Pelanggan, untuk
                        menolak mana-mana pertaruhan atau sebahagiannya, atau menggantung atau menutup akaun pada
                        bila-bila masa, atas
                        sebarang sebab. Ini termasuk situasi di mana Syarikat dengan munasabah percaya bahawa penggunaan
                        akaun
                        yang berterusan boleh menyebabkan kerosakan atau kerugian kepada Pelanggan atau Syarikat. Ini
                        juga boleh berlaku
                        semasa penyiasatan pelanggaran terma dan syarat, peraturan, atau polisi privasi, setelah
                        pengesahan pelanggaran
                        tersebut, atau sebagai tindak balas kepada aduan yang dikemukakan oleh Pelanggan.
                        
                        4.9 Syarikat tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kegagalan peralatan atau telekomunikasi
                        yang menghalang
                        penempatan, penerimaan, perekodan, atau pemberitahuan pertaruhan yang betul.
                        
                        4.10 Syarikat tidak akan, dalam apa jua keadaan, bertanggungjawab ke atas sebarang kerosakan
                        atau kerugian,
                        tanpa had, yang didakwa telah disebabkan oleh atau berpunca dari Laman Web atau kandungannya.
                        Ini termasuk,
                        tetapi tidak terhad kepada, kelewatan atau gangguan dalam operasi atau penghantaran, kegagalan
                        talian
                        komunikasi, penyalahgunaan Laman Web atau kandungannya oleh mana-mana pihak, atau kesilapan atau
                        pengecualian
                        dalam kandungannya.
                        
                        4.11 Pertaruhan akan diterima sehingga tarikh tutup yang diiklankan untuk mana-mana acara yang
                        diberikan
                        ("tarikh tutup"), yang dianggap telah dimasukkan sebagai rujukan dalam terma dan syarat ini dan
                        dipersetujui
                        oleh Pelanggan. Jika pertaruhan diterima secara tidak sengaja selepas tarikh tutupnya, ia akan
                        dianggap batal,
                        dan Syarikat berhak untuk membatalkan mana-mana pertaruhan tersebut.
                        
                        4.12 Pertaruhan yang ditempatkan oleh Pelanggan menggunakan kad kredit atau debit tidak akan sah
                        sehingga
                        Syarikat (atau Penyelesaian Pembayaran yang Dibenarkan) menerima pembayaran penuh sebelum
                        Pelanggan memulakan
                        sebarang pertaruhan, tertakluk kepada Klausa 4.2 di atas. Jika pembayaran tidak diterima sebelum
                        Pelanggan mula
                        bertaruh, mana-mana pertaruhan yang ditempatkan dengan Syarikat oleh Pelanggan akan dibatalkan
                        secara automatik.
                        
                        4.13 Pelanggan mesti memastikan baki dana yang positif melebihi jumlah pertaruhan yang
                        dimaksudkan dalam akaun
                        mereka untuk layak membuat pertaruhan. Pertaruhan tidak akan dibenarkan jika baki akaun tidak
                        mencukupi.
                        
                        4.14 Walaupun semua harga/baris yang dipaparkan di Laman Web tertakluk kepada perubahan, harga
                        tersebut akan
                        menjadi tetap setelah pertaruhan ditempatkan, diterima, dan direkodkan mengikut Klausa 4.2.
                        Syarikat berhak,
                        mengikut budi bicara mutlaknya dan tanpa penjelasan, untuk mengubah odds, harga, atau apa-apa
                        maklumat
                        berkaitan jenis pertaruhan, pasaran, atau acara pada bila-bila masa, tanpa notis terlebih dahulu
                        kepada
                        Pelanggan. Selain itu, Syarikat boleh membatalkan atau menolak pertaruhan yang terjejas atau
                        membetulkan
                        sebarang kesilapan dalam odds, harga, atau maklumat yang dipaparkan yang berpunca dari
                        kesilapan, pengecualian,
                        atau kekeliruan.
                        
                        Dalam keadaan tersebut, Syarikat akan memberikan notis yang jelas di Laman Web.
                        
                        4.15 Jumlah pertaruhan maksimum yang boleh diletakkan oleh Pelanggan untuk mana-mana pasaran
                        atau acara mungkin
                        berbeza bergantung kepada jenis pertaruhan tertentu dan tertakluk kepada perubahan tanpa notis
                        terlebih dahulu
                        mengikut budi bicara mutlak Syarikat.
                        
                        4.16 Kasino Langsung
                        
                        *Jumlah pembayaran maksimum bagi keseluruhan kemenangan dalam Kasino Langsung adalah terhad
                        kepada MYR300,000
                        bagi setiap ahli.
                        
                        4.17 Permainan Slot
                        
                        Walaupun jumlah kemenangan dari Jackpot atau Jackpot Progresif, PEMBAYARAN MAKSIMUM kepada
                        Pelanggan adalah
                        terhad kepada MYR 300,000 sahaja.
                        
                        *Ahli yang menang jackpot PERLU menyediakan screenshot / gambar yang jelas sebagai bukti untuk
                        menuntut
                        kemenangan tersebut.
                    
                        5.1 Setelah pengesahan keputusan akhir, kemenangan akan dikreditkan ke akaun Pelanggan atau
                        kerugian akan
                        dipaparkan dengan sewajarnya. Syarikat berhak untuk menentukan sumber keputusan akhir seperti
                        yang dianggap
                        munasabah dan sesuai.
                        
                        5.2 Jika dana dikreditkan dengan tidak betul atau didebitkan dari akaun Pelanggan, adalah
                        tanggungjawab
                        Pelanggan untuk segera memberitahu Syarikat mengenai kesilapan tersebut. Sebarang jumlah yang
                        dikreditkan
                        kepada Pelanggan kerana kesilapan akan dianggap tidak sah dan mesti dikembalikan kepada
                        Syarikat. Pelanggan
                        tidak dibenarkan untuk menggunakan dana yang dikreditkan dengan kesilapan, dan Syarikat berhak
                        untuk
                        membatalkan sebarang transaksi (termasuk pertaruhan) yang melibatkan dana tersebut. Pelanggan
                        bersetuju untuk
                        mengganti rugi Syarikat bagi pengembalian dana yang dikreditkan secara salah yang telah ditarik
                        balik oleh
                        Pelanggan.
                        
                        5.3 Syarikat tidak akan bertanggungjawab atas kesalahan tipografi, teknikal, atau kesalahan
                        manusia dalam
                        memaparkan odds dan/atau handicaps. Sekiranya berlaku kesilapan, Syarikat berhak, mengikut budi
                        bicara
                        mutlaknya, untuk membatalkan sebarang pertaruhan yang terjejas pada bila-bila masa atau
                        membetulkan kesilapan
                        tersebut.
                        
                        5.4 Syarikat tidak akan, di bawah sebarang teori undang-undang termasuk ekuiti, kontrak, tort,
                        kecuaian, atau
                        sebaliknya, bertanggungjawab ke atas sebarang kerosakan atau kerugian, sama ada secara langsung,
                        tidak
                        langsung, atau dalam apa jua bentuk lain, tanpa had. Kerugian atau kerosakan ini didakwa
                        berpunca dari atau
                        disebabkan oleh Laman Web atau kandungannya. Ini termasuk kesilapan, ketidaktepatan, atau
                        kekeliruan dalam
                        Laman Web atau kandungannya, serta kegagalan, kerosakan, kelewatan, atau gangguan dalam operasi
                        atau
                        penghantaran, kegagalan talian komunikasi, penyalahgunaan Laman Web atau kandungannya oleh
                        mana-mana pihak,
                        kesilapan atau pengecualian dalam kandungan, dan kerugian seperti kehilangan perniagaan,
                        kehilangan keuntungan,
                        gangguan perniagaan, kehilangan maklumat perniagaan, atau sebarang kerugian atau kerosakan
                        kewangan atau
                        berbangkit. Ini berlaku walaupun Pelanggan telah memberitahu Syarikat mengenai kemungkinan
                        kerugian atau
                        kerosakan tersebut.
                        
                        5.5 Syarikat tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang pelanggaran terma dan syarat ini yang
                        disebabkan oleh
                        keadaan di luar kawalan munasabahnya.
                        
                        5.6 Syarikat berhak untuk menarik balik Laman Web atau elemen-elemen Laman Web pada bila-bila
                        masa. Kecuali
                        bagi mana-mana hak yang dimiliki oleh Pelanggan ke atas dana yang telah didepositkan dalam akaun
                        mereka, Syarikat
                        tidak akan bertanggungjawab terhadap Pelanggan dalam apa jua cara akibat tindakan tersebut.
                    
As a leading international online gaming company, Star 8 proudly features world-class game information experts, a helpful and experienced customer service team, and a professional marketing and state-of-the-art technical team. This collaborative effort ensures that our customers, with Star 8 at the forefront, can indulge in the ultimate gaming experience within a safe and secure environment. We prioritize the satisfaction and safety of our players through the combined expertise of our dedicated teams